Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.10.2016. 16:25
Nabavka grabuljastih transportera za potrebe ZD RMU Zenica, ZD RMU Breza i ZD RMU Kakanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
952-1-1-359-3-140/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP ELEKTROPRIVREDA D.D. SARAJEVO ZD RMU "ZENICA" D.O.O. ZENICA
IDB/JIB 4218116700000
Kontakt osoba Irma Dajdzic
Adresa Stjepana Radića 2
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 242-861
Faks (032) 248-816
Elektronska pošta jnabavke-rmuze@hotmail.com
Internet adresa www.rmuzenica.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva
I 6. Zajednička nabavka
Da
I 6.a. Ugovorni organi koji učestvuju u zajedničkoj nabavci
R.Br. | Naziv ugovornog organa i nivo kojem pripada | IDB/JIB |
---|---|---|
1 | JP ELEKTROPRIVREDA D.D. SARAJEVO ZD RMU ZENICA D.O.O. ZENICA | 4218116700000 |
2 | JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA "BREZA" D.O.O. | 4218303300007 |
3 | JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG UGLJA "KAKANJ" D.O.O. | 4218055050007 |
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka grabuljastih transportera za potrebe ZD RMU Zenica, ZD RMU Breza i ZD RMU Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka grabuljastih transportera za potrebe ZD RMU Zenica, ZD RMU Breza i ZD RMU Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 42417230-3 | Oklopljeni konvejeri za rudarstvo |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tehničkoj specifikaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1800000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
ZD RMU Zenica, ZD RMU Breza i ZD RMU Kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema Nacrtu ugovora
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra).
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični
onima koji se odnose na predloženi ugovor (isporuci transportnih uređaja za rudarstvo) u prethodne 3 (tri) godine,
(2015,2014,2013), pri čemu ukupna vrijednost uspješno izvršenih ugovora u traženom vremenskom periodu iznosi
minimalno 500.000,00 KM.
b)Ukoliko ponuđač nudi slijedeću robu koja je predmet ponude, a koju nije sam proizveo:
-Elektromotore
-Reduktore,
mora biti:
- ovlašteni distributer-zastupnik proizvođača ili
- ovlašten od strane proizvođača ili ovlaštenog distributera-zastupnika,
Ovlaštenje se mora odnositi na nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robu koja je predmet nuđenja.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
24.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 1.12.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 1.12.2016. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, sala 430.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Irma Dajdzic
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-775
Faks (032) 751-759
Elektronska pošta i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name JP Elektroprvreda BiH ZD RMU Zenica
UIN 4218116700000
Contact person Irma Dajdzic
Address Stjepana Radića 2
Postal code 72000 Zenica (bhp sa)
Municipality/City Zenica
Telephone (032) 242-861
Fax number (032) 248-816
Email address jnabavke-rmuze@hotmail.com
Website address www.rmuzenica.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Exploration and extraction of coal and other solid fuels
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Tender no: ZDR IO 02-5-202/16-Procurement of transporter for subsidiaries mines Zenica, Breza and Kakanj
II 1.b. Description of the object of the contract
Tender no: ZDR IO 02-5-202/16-Procurement of transporter for subsidiaries mines Zenica, Breza and Kakanj
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 42417230-3 Armoured-faced conveyors (AFCS) for mining
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As per Technical specification from Tender documentations
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
24.11.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 1.12.2016. 12:00:00
Address and place Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protocol
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Date and place of bids opening
Date: 01.12.2016.
Time: 13:00
Vilsonovo šetalište 15, Sarajevo, sala 430.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TEMM-TUZLA d.o.o. Živinice - ul. Sprečka br. 105 75270 Živinice
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
Gramat d.o.o. Gračanica - Poslovni centar Evropa, ul. Bosanskih kraljeva bb 75320 Gračanica
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
Becker-Warkop Sp. z.o.o. Swierklany - ul.Przemysłowa 11 44-266 Swierklany
-
IRM COMPANY d.o.o. Tuzla, PRESTANAK - ul. Mije Keroševića broj 24 75000 Tuzla
-
INELEX d.o.o. Sarajevo - ul. Rudija Alvadža broj 137 71000 Sarajevo